Malgrat en aquests moments tan tristos les paraules no poden expressar tot el que pensem, sentim i vivim, la Penya Aoapix volem donar, una vegada més, el nostre suport a tota la família de la Mireia.
Volem donar-los les gràcies per la lliçó de vida, de coratge i de serenitat que ens han donat i ens comprometem a estar al seu costat per ser capaços, junts, de tirar endavant.
Recordarem sempre més, tots els moments viscuts i compartits amb la Mireia, la seva alegria, la frescor i la il·lusió que posava en tot el que feia. La seva manera de fer ens ha ajudat i ens ajudarà a continuar tirant endavant.
També volem agrair totes les mostres d’ànim i suport que hem rebut durant els darrers dies per la mort de la nostra amiga.
No ens oblidem de l’Anna i l’Ariadna i de tots els seus familiars, amics i companys. Us enviem una forta abraçada i ens posem a la vostra disposició pel que calgui. Hem compartit alegries i festes, ara també compartim el dolor.
Volem també agrair a tots els olotins i olotines la resposta exquisida que han tingut, el seny i la solidaritat que han mostrat en tot moment i la comprensió i sensibilitat de les administracions, associacions, persones, penyes i clubs.
Davant fets tan inesperats i colpidors només ens queda compartir la buidor i, colze a colze, seguir endavant amb un somriure trist.
Moltes gràcies.