REUNIÓ JUNTA AOAPIX
04 de juliol del 2016
Assisteixen: Jordi, Glòria, Pere, Anna i David.
Actes prèvies
S’aprova l’acta de maig sense comentaris.
Propers actes
-
Sortida a marina o muntanya
La idea de fer un cap de setmana a la zona de Sant Aniol i aprofitar per col·laborar amb la restauració tira endavant. Finalment les dates seran el 17/18 de setembre impossible organitzar-ho abans.
Es planteja com una sortida de cap de setmana i fer nit allà mateix amb tendes.
-
Anada a Banyuls
Tot a punt pel dia 10/07, serem un grup de menys de 50 però suficients per poder fer ballar el gegant i córrer els marrans.
-
Assemblea estiu
Proposem fer-la el dia 27 d’agost, dissabte coincideix amb la festa del barri, a l’igual que l’any passat. La idea és poder començar l’assemblea cap a les 7 del vespre.
Hem de fer un recordatori a l’assemblea que necessitem nous socis per la junta.
En aquest punt apareix de nou el debat sobre el rol de la junta, la dificultat de trobar membres per la mateixa i sobre la necessitat de repensar com ens organitzem per veure si es poguessin implicar més socis a l’hora d’imaginar i organitzar actes.
La comissió per estudiar com millorar la implicació dels socis joves es reunirà properament
-
Festa del barri
Com l’any passat ens hem compromès a col·laborar organitzant una tirada de baldufes que començaria a les 17:30, i un berenar de pa amb xocolata, que ens donen comerciants del barri.
També ens han demanat de col·laborar amb algun acte reivindicatiu per promoure el barri vell. La idea que es proposa és fer una caixa petita amb runa del barri vell (que serà carbó de sucre)
El pressupost per unes 2.000 caixetes és de uns 250 euros per entitat. La Penya participarà, en el finançament i també si es pot preparant les caixetes
Pel que fa a engalanar els carrers, l’Anna Dorca parlarà amb la Marta Aumatell per mirar d’organitzar l’activitat. Recordem que és una mala època per poder tenir molts socis que participin (molta gent de vacances) i per tant caldria buscar alguna decoració senzilla i que no precisés de molta ma d’obra.
-
Festes del Tura
Pel que fa al sopar al carrer del dia 07 de setembre, escollim entre les propostes de la Gambeta:
– Fideuà
– Llom salsa de ceps
– Gelat
Preu menú 10,60.-€
Intentarem negociar el preu i poder posar nosaltres el vi i l’aigua, comprarem galetes i posarem ratafia.
Pel que fa al programa la comissió està negociant amb l’empresa Noel per trobar la manera de finançar 5000 fuets que repartiríem embolicats amb el programa de festes. Es comenta que una proposta seria dedicar aquest any els ingressos del mercat de la joguina a la fundació Albert Bosch que treballa per la recerca en malalties infantils.
Comencem un debat sobre la nostra col·laboració amb entitats com la fundació Richi versus altres com la fundació Bosch. Queda pendent veure com acaben les negociacions amb ells.
En Moliné ens comenta a grans trets la proposta de distribució d’actes.
-
Local matrix
Hauríem de fixar una data per després de Festes del Tura per anar a endreçar el local de matrix.
Encetem la discussió periòdica arran del desordre i brutícia que s’acumula en el local, de nou haurem de parlar amb els representants del PimPamPum o bé trobar la manera de separar clarament els dos espais.
En aquests moments s’ha afegit el problema que algú ens trenca el candau i dintre del recinte sovint hi ha cotxes aparcats, sovint mal aparcats.
-
Altres
Pel casament d’en Fernando i la Pili, ens han demanat si podem llogar-los-hi el local i fer-los-hi l’àpat nosaltres. Un grup de socis s’han animat a organitzar-ho.
Valoració últims actes
Sopar incògnit i de sushi,molt ben valorats pels assistents.
Nous socis
Tenim tres socis nous, Joan Vilà i Svetlana Sazonova i Josep-Maria Batlle. Estem contents de poder comptar amb gent nova.
Propera junta GESTORA abans de l’assemblea d’estiu