Ordre del dia de l’Assemblea:
1. Aprovació de l’acta anterior
2. Varis Junta
a. Altes i baixes
b. Watsap
c. Altres
3. Properes activitats
a. 11/09 a Barcelona
b. Castanyada
c. Anada al Born
d. Mercat de joguines
e. Loteria
4. Can Boquica
5. Festes del Tura 2014
6. Precs i suggeriments
7. Vídeo pregó
1. Acta assemblea d’hivern
L’acte prèvia s’aprova sense comentaris dels assistents.
2. Informacions vàries de la Junta
a. Altes i baixes
Fins a data d’avui excepte error o omissió, no s’ ha comunicat cap baixa i sí tenim una nova incorporació, l’Anna i possiblement una parella amb dos fills veïns de Sant Joan les Fonts.
b. Watsap
Es repassen les normes de funcionament, es proposa que sigui una eina per poder comunicar coses relacionades amb la penya i les nostres activitats, novetats, canvis de programació o informacions recents. Davant la petició de tenir el màxim de socis accessibles s’acorda que es faran dos grups i en David Cano com administrador s’encarregarà d’assegurar que les informacions es passen als dos.
Es felicita a la junta per la idea.
c. Altres
Es recorda que si alguna família té camises de la penya o camisetes que ja s’han fet petites és bo passar-les a famílies amb mainada més petita.
La Junta recorda també que a la propera assamblea d’hivern haurien de presentar-se un parell de socis com a mínim per renovar la Junta actual tal i com es va acordar anys enrere.
3. Properes activitats
a. Anada a Barcelona 11/09
Ens trobarem els que puguin a 2/4 d’onze davant l’ajuntament per la concentració i el manifest i a posteriori anirem cap a la Teisa des d’on surten els autobusos entre 2 i ¾ de 12.
La penya portarà el dinar dels socis i fàrem l’àpat en algun lloc proper al tram 17 que és on ens hem de situar. Es recorda que és important està inscrits encara que sigui en un altre tram per deixar constància de la presència.
Encara es poden trobar camisetes però no de totes les talles, s’esxplica els llocs on es poden trobar i també per internet.
Es cobraran 20 euros per persona que assiteixi pel banc com sempre,
b. Castanyada
Es proposa el dissabte 01/11. Com l’any passat a la tarda es farà un taller de panellets i soparem junts per acabar la festa amb la castanyada.
c. Mercat de la joguina
Aquest any es celebrarà el diumenge dia 05 d’octubre. Com cada any el dia abans els nens i nenes de la penya que hi vulguin participar podran portar les seves joguines a can boquica.
Com l’any passat es compte que participin l’espai Larai i també es recolliran diners per a la fundació Richi.
El mateix diumenge i també pels participants de la penya hi haurà una mica d’esmorzar de 09 a 10 i si hi ha prou gent que vulgui participar-hi ens quedarem a dinar tal i com es va proposar l’any passat.
S’anima als socis que encara que no hi participin s’animin a fer-hi una volta. L’ambient com cada any s’espera que sigui fantàstic.
d. Lluèrnia
Es celebra el cap de setmana del 08-09 de Novembre. Aquest any la proposta és fer un camping gas. Acamparem a la Plaça de Campdenmàs i prepararem aletes de pollastre per repartir
En poc temps s¡informarà als socis i sòcies del que fa falta i es demanarà la participació. Caldran tendes tipus iglú de diferents colors.
e. Anada al Born
Es proposa organitzar l’anada al Born el dia 30/11. Caldria sortir pels volts de les 10:00 del matí, a les 12:30 fer un dinar per entrar a la visita guiada a 2/4 de 2. S’espera que l’hora de tornada serà cap a les 18:00
La visita dura unes dues hores, la primera es visita el jaciment i la segona l’exposició.
Depenent del nombre de participants s’organitzarà o no.
En pocs dies els gestors de la web ens enviaran la petició per tenir una idea dels possibles assistents i decidir si es tira endavant o no l’acte.
f. Loteria
Té lloc un debat sobre si la penya hauria de comprar números de la loteria nacional o de la grossa de Catalunya. S’aporten els pros i contres en relació a cadascuna d’elles.
La decisió final és de comprar loteria de Catalunya, es demana si algun soci més pot col·laborar en la comissió de la loteria i s’hi afegeixen en Xavi i l’Anna
4. Can Boquica
Tothom felicita a la comissió per tota la feina feta durant aquest temps. Avui es fa la inauguració oficial però es preveu en breu fer una assamblea extraordinària només per debatre les normes de funcionament i com es pensa cobrir les despeses.
Cada família disposarà d’un codi d’accès que distribuirà en Xavi.
5. Festes del Tura actes i distribució de tasques
Durant totes les festes podrem gaudir del local de can Resplandis per guardar-hi el Porc i el Xai, els marrans i tot el material de les festes.
I com altres anys en el local de can Boquica hi tindrem begudes i alguna cosa per picar. Es recorda a tothom que cal pagar per les consumicions. Tenim fins que s’acabi un bidó de cervesa que no caldrà pagar.
Actes interns
Ens presenten el programaque aquest any va amb una baldufa. Es vol inaugurar un espai a la plaça de Campdenmàs amb 4 pistes de baldufés per promoure aquest joc. El dia 07/09 vindrà un grup de Barcelona amics de la baldufa que ensenyeran als assistents a utilitzar-la així com explicaran les normes del joc.
Se n’han distribuït uns 5,000
La comissió explica els actes en general que són els mateixos de sempre amb la peculiaritat que aquest any som els pregoners de les festes del Tura. S’explica com ens organitzarem el primer dia per poder assistir a la cercavila i després passar a
Aquest any i tal i com vàrem acordar a la darrera assamblea, no vendrem mocadors. Se n’ha fet una tirada pels socis de la penya.
Si algú ens demana banderes durant les festes, en tindrem a 10 euros per vendre al local.
Com cada any tot seguit es passa a distribuir les tasques dels diferents actes
Sopar de carrer: Aquest any s’ha demanat al catering que ens parin la taula, cal tenir en compte que estarem en el pregó i que tothom vol assistir-hi.
Marranada, es demanen pastors per les dues marranades.
Concurs de paellesa la Muralla, voluntaris: Xus, Mª Àngels, Simon, Mateu; Lluís, Rosa, Laia, Met, Glòria. Ja hi ha apuntades unes 1200 persones.
Balls a geriàtrics, a la plaça i durant el pregó s’organitzarà tot durant els assajos.
Pinyol Oliva: Mateu i David, Mònica, Pere C, Jep i Christian.
Com cada any també farem elsopar de carritu i la cargolada amb el tradicional concurs de cargols de l’Aoapix.
6. Propostes, precs i preguntes
La Laia proposa repetir l’experiència de l’Hospital dels ninos per apropar el nou hospital a la població més menuda d’Olot. La idea agrada i s’ha demanat als responsables de l’Hospital Sant Jaume si estarien d’acord en organitzar-ho. Pendent de conèixer la seva resposta
Es demana a la junta de tenir en compte si es fa el sopar dels 25 anys de convidar a antics socis i sòcies.
La Junta demana si la penya veuria bé fer algun acte per Nadal, valorarà la possibilitat d’organitzar una xocolatada o fins i tot un taller de com fer turrons. A valorar per Magda
Com a cada assemblea volem agrair el treball que estan fent dia rere dia la comissió de manteniment de la web, en Mon Barnadas i en Pep Compte.
7. Video del pregó
Per acabar veiem el video que es passarà el dia del pregó simulant la nostre “oKupació” de l’ajuntament.
Es felicita en Xus i l’Àngels per la feina feta,