Junta 9-4-2013

Junta 9-4-2013

Assisteixen :  Jep, Toni, Jordi, David  i Glòria.

Excusa la seva assistència. Jaume Tané.

1.      Temes pendents:

         a. Reunió Ajuntament per preparació de festes del Tura.

En Jaume Molinés ens explica com va anar la reunió del 25/03. Encara ens deuen uns 1500 euros de festes del Tura. Des de fa poc temps es demana que es justifiquin totes les despeses que es fan amb factures on hi consti també l’IVA. Fins ara no havia estat així i per tant caldrà estar molt alerta en tots els propers actes per a no trobar-nos sense els justificants i perdre així part de les subvencions.

Queda pendent veure com es poden justificar actes com ara la participació del porc i el xai a la fira de l’Embotit, l’Ajuntament s’ha compromès a pensar-ho.

Pel que fa al pressupost de festes del 2013, es va informar que no es tocaria el pressupost i que hi hauria el mateix que es va acordar finalment pel 2012. En el pressupost global però hi ha uns 10.000 euros menys que s’han  estalviat fent un dia menys de festa i amb la idea de fer menys actes simultanis com es feien els darrers anys.

Sembla ser que a la reunió es va comentar que durant tot l’any l’Ajuntament no ha deixat de fer actes diversos i que en canvi retalla de les festes que es consideren un moment cabdal per la ciutat.

També es va criticar que la festa acabi un dia abans i sobretot que aquella nit no es deixi tampoc a les barraques per exemple continuar obertes.

 

         b. Signatura digital

Encara pendent confirmar que ja s’ha fet, demanarem a en Mon Barnadas.

 

         c. Negociacions pel local

Continuarà…..

 

         d. Estatuts

Pendent, en Jordi ja ha començat a treballar-hi. Ens explica i repassem els mínims legals per fer les coses ben fetes i sembla que els estem complint, tenir un llibre de bens i un llibre de comptes.
Caldrà actualitzar els membres de la Junta als estatuts i deixar clar cada quan es proposa un canvi de junta, i quan això passi actualitzar de nou els estatuts per evitar trobar-nos com ara amb uns estatuts on encara consta la junta fundadora. Segons ens explica en Jordi actualment tots aquests tràmits es poden fer per internet facilitant-ne doncs els cumpliment.

 

         e. Catòlics

Encara tenim pendent anar a buscar el quadre de la Rosa Serra.

 

 

2.      Propers actes

Marató de sang

El primer divendres de Maig participarem amb la Marató de sang amb el fotomarrà. La setmana prèvia a la marató ens contactarem els membres de la Junta per veure qui esta disponible per portar-lo i recollir-lo l’endemà.

 

 

Mercat de la Joguina

Ens han proposat organitzar-lo de nou. L’avaluació que varem fer de l’acte l’any passat era molt bona per aquesta raó ho tornarem a tirar endavant. Ens han proposat la mateixa ajuda que el 2012, 500 euros.

 

Sense més temes acabem la reunió a les 11:30 i acordem posar hora i dia per la reunió del mes de Maig.